Pladder på fredag eftermiddag.

Nu sitter jag på jobbet igen. Har dock ingen motivation till jobb, trots att jag tog med mig en skitbra skiva hit. Jaja, jag får pengar i alla fall. Försökte ringa Malin förut för att fördriva tiden en aning men hon höll på att spela in en barnsaga (!?) haha. Det ska ju vi med göra sen om ett tag under denna kursen. Får prova att ringa igen snart. Jag har verkligen inget planerat i kväll, väldigt tråkigt. Mamma ska bort, pappa ska väl kolla på film, får väl joina honom. Tyvärr har vi inte riktigt samma smak när det gäller film. Han gillar mest vapen eller spacade rymdskepp, medan jag helst kollar äventyr, komedi, thriller. Fast vi kanske kan gå halva vägen med en actionthriller då? Får se. Annars ringer jag till någon kär vän och tvingar med denne på bio eller nåt. Det löser sig som kemisten säger.
 
Jag fick köpt mig ett solpuder och en ögonpenna idag i alla fall, behövdes. Jag hittade snyggaste tightsen, men hängde tillbaka dem. Inte varje dag som jag hänger tillbaka saker men min ekonomi är knaper nu. Dock är Anna skyldig mig 4 hundralappar, men hon kan gött ha dom ett tag till tills det verkligen krisar sig. ;) Har i alla knyckt en linda och vaselin från jobbet, eftersom min arm kommer vara så klen, och fjällig. Jag är en aning nervös för att ta av skiten när jag kommer hem. Kommer inte våga röra den. Ska tydligen kännas som om den ska gå av på mitten säger pappa. Men kul =S Nej, men det ska bli otroligt skönt att kunna duscha utan ica-kassen, att kunna tvåla in sin vänsterarm ordentligt, att kunna träna först och främst. Hade ju verkligen bestämt mig för att ta tag i träningen och maten. Nu blev det ju bara maten, men efter helgen ska jag komma igång och jag ska besöka sportliv så mycket som det bara går. Teneriffa och sommar, jag är snart redo.

Oj vad mycket det blev skrivet, allt för att inte behöva ta tag i listningen igen. Jag vill slinga håret i kväll, har brun färg hos Anna. Vågar jag? Är så otroligt trött på mitt blonda, tråkiga hår. Vill ha lite kontraster, men är rädd för att det blir randigt. Hur gör man för att gå olika nyanser i håret på ett bra sätt? Någon?

snedstreck kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0