Tell me.

Jag vaknade 13:48 idag, okej ofta? Jag fastnade framför en dokumentär om Jenna Jameson igår. Den var faktiskt bra. Den visade att hon är en människa som alla andra, och att hon har haft ett kämpigt liv, angående hennes mamma som gick bort i hudcancer när hon två och pojkvänner som fick henne in i drogträsket. Hennes pappa har alltid funnits där för henne och idag är hon lyckligt gift med sin make. Jag tycker att hon verkar ha mycket vett innanför pannbenet, trots att hon har valt ett yrke som jag kanske inte skulle satsa på. Haha. Ja i alla fall, dokumentären var bra.

Jag är tveksam inför i kväll, vet inte riktigt vad jag ska göra, har inte bestämt mig. Det återstår att se. Jag lyssnar på Laleh och hon är alltid lika bra och har alltid varit. Kaffe med mamma och pappa nu. 

Laleh - Tell me
Laleh - Call on me
Laleh - Storebror

Laleh helt enkel.

/kiss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0