Till dig

Jag skulle vilja tillägna detta inlägg till Jenka. Hon har förlorat sin pappa, och på ett sätt som för mig är obeskrivligt. Hur kan en människa ens få in tanken i hjärnan att ta någon annans liv? Jenka, jag tänker mycket på dig och beklagar verkligen det som hänt, även fast det just nu kanske inte riktigt hjälper. Jag hoppas att du har många omkring dig som tar hand om dig, och att ni tar hand om varandra. Jag kan inte riktigt tänka mig hur svårt du har det just nu. Det enda jag kan tänka på är hur jag själv skulle känna om min pappa försvann, och det är en känsla som ingen borde få uppleva. Inte på detta sättet. Det är oacceptabelt, omänskligt och helt ofattbart hur någon kan göra detta. Hur tar man sig rätten? Många tankar går till dig, varje dag, hela tiden <3

Kommentarer
Postat av: Jenka

Tack, du ska bara veta va det betyder!

2009-02-13 @ 15:48:17
URL: http://liljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0