tråk.

Har precis mätt alla väggar. Nu ska jag äta mat. Är ganska hungrig. Jag har varit på
vårdcentralen idag och kollat upp mitt magont, men som vanligt så får man ju ingen
större hjälp, gå hem och vila. Tror på Jenkas teori, för mycket som nurrar i skallen och
det resluterar i magkatarr. Fast jag har ju haft det så många gånger förr, men denna
gång är det inte riktigt samma typ av ont. Anyway, ska försöka läsa lite ljud nu, måste
ta tag i mitt pluggande trots att jag har mått bättre. Vill börja pilla på Marikas bloggdesign
med, som jag har tagit på mig. Men jag vet inte riktigt hur du vill ha det? Bilder på dig?
text? tell me :)

Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har också varit på vårdcentralen i trollhättan för magont. Men inte kan de säga något vettigt, brukar mest vara "det är nog bara inbillning", jo tjena!

2009-02-23 @ 21:37:56
Postat av: marika

sara stressa inte, ta det när du känner för det ist :). har funderat lite, hade nog varit rätt ballt med massa färger,typ lite timbuk över det hela om du förstår, och så om det står madickeen eller ngt. fattar om du inte förstår :P haha!

men när du ser detta adda min msn: M[email protected]. krya på dig!

2009-02-23 @ 21:39:25
URL: http://madickeen.blogg.se/
Postat av: Jenka

omeprazol har jag testat och det ska funka sådär, men det är väl olika :) denna är för halsbränna och sura uppstötningar :P

2009-02-24 @ 10:33:35
URL: http://liljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0