trist,

Dåligt med blogg idag. Har haft ont i min förbannade mage hela morgonen. När det slutligen gick över efter ipren, samarin och nyponsoppa blev jag rastlös och ringde Anna för lite träning. Vi blev trötta borta på sportlife men så skönt att komma igång med träning igen efter min invalidotid. Efter detta begav vi oss till stallet för att hälsa på hästarna.

Nu ska jag snart sova faktisk, har huvudvärk, alltid något liksom. Suck. I morgon blir det jobb och sen skola vid 14:00. Efter det planerar jag en tripp till gymmet. Otroligt tråkiga blogginlägg men min vardag är rätt allmän och tråkig. Allmänt tråkig. Lyssnar på I'm from Barcelona. Minnen från stundenten, inne i matsalen.

/kiss

Kommentarer
Postat av: Ida

Då tycker jag att du ska komma och slinga mitt hår snart. Du får träffa mig = roligare vardag och du gör stor nytta ;) snälla

2009-02-10 @ 07:18:20
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0