EMMA.

I natt åker min bästaste bästa vän till USA. Hon ska vara borta i drygt ett år. Det betyder
att jag ska klara mig utan hennes råd, hennes skratt, hennes humor och hennes leende
i drygt ett år. Jag kan ju säga såhär: Jag kommer avlida efter en månad. Och sen har jag
tolv månader kvar att avlida ännu mer på efter det. OHÅLLBART! Jaja, jag är i alla fall
glad för din skull Emmis. Det vet du. Och vi ska prata massor, visa bilder på allt som
händer, skype kommer användas flitigt.

Jag är den som kommer sakna dig mest, alla andra kan säga vad dom vill om det,
men jag vet att det är så.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sötaste du:) Kommer o sakna dig alldeles för mycket!!!!! usch de kommer o bli jobbigt.. men som sagt, tack för att skype finns!!! puss!

2009-02-22 @ 20:03:00
Postat av: Anonym

sara. jag ska oxå bli en trogen bloggare nu bara för det. fixa min banner med.. nån gång!

2009-02-22 @ 23:06:12
URL: http://madickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0