natti!

Nu är jag hemma i min säng. Tur är väl att man inte är på lipz i alla fall, med tanke på att jag
ska jobba i morgon. Men sen är det helg. Lovely! Anna och jag är fattiga, och då menar jag
riktigt fattiga den här gången. Deprimerande, men samtidigt komiskt. Ska börja skriva ner
vad jag äter på dagarna igen so here we go:

Frukost: Turkisk yoghurt med jorgubbar, honung och linfrön
Lunch: Korv med palsternacka/blomkålsmos med brocoli och morötter
Mellanmål: Lite paprika och gurka
Middag: Stekta ägg, 1 hamburgare utan bröd(!?) och ost.

Haha, ja. Idag blev det inte någon vidare planering i mittmatintag, men jag åt ju inget som var
hiskerligt onyttigt i alla fall. Nej, sängen! Ska upp vid sex i morgon.  Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0