uppdatering.

Nu är jag hemma från en fantastisk dag. Tack!
Min skrutt Malin åkte till Madeira i natt, och jag är avundsjuk! Men jag ska ju utomlands snart trots allt, vilket är riktigt behövligt. Jag har varit i skolan idag, spelat in fler ljud, redigerat dem, och vi är klara med vårat ljudberättande till en stillbild, väldigt skönt. Då kan jag jobba en sväng i morgon. Tummen upp för det, har trots allt hyra att betala.

Känner för att hissa och dissa här på tisdagskvällen:

Hiss till:
pirr i magen
lägenhet
vänner
löpning

Diss till:
att dom ska sluta göra catch cassis menthol
att jag inte tränar så mycket som jag borde
att jag inte riktigt håller LCHF, ändring i morgon!
kallt och snö
att Emma åker om 5 dagar

de första dissarna är dock fisar i rymden i jämförelse med det sistnämnda. Fy fan..

Lyssnar för övrigt på John Waite - Missing you.

Kommentarer
Postat av: Ida

jag tycker du ska komma hit på fredagkväll och äta taco-nyttigheter om du inte har nått bättre för dig :) vi är ju lediga hela fredagen!

2009-02-18 @ 10:09:22
URL: http://idajanson.blogg.se/
Postat av: Jenka

Och diss till mördare och att det inte finns dödstraff!

2009-02-18 @ 10:35:54
URL: http://liljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0