work work

Nu ska jag snart sova. I morgon blir det jobb till tolv och sen hämta upp Malin Kartis på MÅG. Vi ska åka till Lysekil och söka lite jobb inför sommaren. Spännande. Har suttit och pillat klart med mitt CV nu en timme, det blav faktiskt rätt hyfsat. Dagen har bestått av skola, sov, Anna och kaffe. Måste erkänna för er alla att jag och Ida åt Wienerbröd idag i skolan. Såg att inte Ida hade erkänt det på sin blogg än så jag var modig och tog steget;) Har en föreläsning i morgon men får tyvärr hoppa den. Var enda dagen som jag och Malin kunde pussla ihop ett besök i Lysekil. Nu blir det till att borsta tänderna och sen krypa ner under täcket. Värmen funderar här hemma också, igår var det kallt ska ni veta.

/Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0