17/1

Jag är i full gång med städning. Sen blir det promenad 2 för idag.
Frukosten blev smoothie med jordgubbar, linfrön och turk-yoghurt.
Längtar tills gipset försvinner, då ska jag börja löpträna som en
hest ;) Jag har ju köpt nya slimmade byxor, kommer på sjukt snyggt,
eeh?

I kväll ska vi ju hem till Ida, kommer bli sjukt kul. Kameran följer med.


Kan vara en av världens vackraste, jag skulle ju vilja se ut som henne, om
man hade vågat sticka ut så. Grymt läcker. Jag ska tatuera mig, jag vet
precis vad jag ska ha också. Ska bara spara "lite" pengar också. Varning
för att kolla miami ink vardagar klockan 19:00 och LA ink söndagar klockan
19, man blir sjukt sugen. Jag har skissat lite på min tatuering, men man får
nog lämna in till en bra tatuerare och få det uppskissat perfekt. Hade ju inte
haft något emot att åka till LA och bli tatuerad av Kat von D och även träffa
Pixie här på bilderna ovan. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0