bedhead.

Uppe igen. Jag försöker förgäves att få luft genom näsan men jag ger snart
upp. Jag behöver såndär mentolnässpray, det säger bara swish så är man
ren i näsan. Har testat med tigerbalsam under näsan, fungerar ganska bra.
Har tre andra olika sprayer här hemma som suger röv, rent ut sagt. Funderar
på att köpa en såndär näsrenare, som dom använder i Du är vad du äter, när
man häller vatten i ena näsborren och sen kommer det ut genom andra, på
något vis.

Sitter vid våran kassa dator och funderar på att gråta en skvätt eller bara slänga
ut skiten genom balkongdörren, eftersom den är allmänt seg, dålig, tråkig, ful,
liten skärm och låter för högt. Sitter med dreamweaver och hetsar nu vill jag lova.
Jag har berättat för Ida vad som har hänt och det får nog stanna där. Annars får
jag ännu mer panik. Ida, tisdag, du och jag? För er som inte vet så går Ida i min
klass, och hon bor i Tranås. Hon är en skön tjej, klassens snyggaste ni vet. I Varje
klass finns det ju en. Haha ;) så kolla in hennes blogg här.
Den är mysig.

Det finns faktiskt fördelar med att vara sjuk. Tänkte dra vissa här och nu:

- Jag har sluppit att trängas med en miljard shoppingtokiga människor
på mellandagsrean. När man kommer hem med några sletna påsar,
med ännu sletnare kläder i, ångrar man sig och 49+49+79+149+98
blir inte billigt till slut. Och hur kul är det att köpa saker som andra har
valt bort? Det är ju trots att det som hänger kvar på gina tricot eller hm?
Okej, man kan fynda bra saker också, men hur ofta? Jag vill lägga pengar
på fräscha vårkläder i stället.

- Jag har kunnat, med gott samvete, ligga hemma och kolla film hela
dagarna, kanske för att jag inte har orken att göra så mycket mer, men
i alla fall.

- Jag har inte spenderat ett öre, inte bara på den onödiga mellandags-
rean, utan över huvud taget. Det brukar ju annar bli en fika där, lite mat
där, godis, modemagasin, ny ögonskugga på make up store.

- Spenderat tid med mamma som har varit ledig hela veckan. Om jag
inte hade varit sjuk hade jag inte varit hemma så mycket som jag har
varit nu, vilket betyder mer tid med familj.

Tillbaka till skolarbete. Kanske är nu jag ska låta tårarna komma.
Jag förbannar hp/compaq för att deras datorer suuuger!

Kommentarer
Postat av: Ida

jajaja! :) tisdag är bokat. tack för titeln sara, men jag passar över den till dig. DU vinner med hästlängder i snygghet ;) lyckalyckalycka till. och krya på digdigdig nu. okey? vi ska ha en jävla massa eftermiddagar i skolan, o handla kakor eh :)

2009-01-02 @ 16:57:04
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0