boxen.

Om vi hade haft stilpoliser i Svea rike som gick runt i portarna och knackade
på, så hade jag varit busted för länge sen. Fy fan alltså. haha. Men jag fick
i mig mat i alla fall. Klantig som jag är hinner jag äta upp innan jag kommer
på att ta kort. Men det blev omelett med bacon, ost, champinjoner. Plus
avokado. Inte mycket cabs där inte, perfekt :) Ska börja planera dagens mat
och träning för morgondagen. Träningen blir ju promenad, man inte göra
så mycket mer med en gipsad arm. Till och från skola, plus på kvällen.

Hade mer än gärna tagit en powernap nu, men då somnar jag verkligen inte
i natt, precis som natten tidigare, jag somnade säkert vid halv 3. Låg och tänkte,
mådde illa, tog lite luft, tänka igen, lite William Fitzsimmons, sen somnade jag
till slut. Var kul att träffa brudarna i skolan igen också. Inte lika kul att få reda på
hur mycket vi har att göra i vår. Men vi klarar allt. Nu är det ljud-kursen som faktiskt
låter rolig. Som min lärare sa: För att citera Björn Gustavsson från melodifestivalen:
Think outside the box. Okejrå. Jag har boxat in mig i någon slags
box ett tag nu och det är hög tid att tänka utanför den. Släppa gammalt, tänka stort. 

Jag vill att det ska bli lördag hemma hos Ida. Klasskompisar, torrt vin(!), Hugo
(Idas söta lilla hund), prat, skratt, sallad. Mys!

Kommentarer
Postat av: jenka

Du e ju ball på skriva me handen ;)

2009-01-15 @ 20:16:44
URL: http://liljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0