det nya livet.

kyckling
lax
vit fisk (typ torsk)
champinjoner
avokado
bönor
paprika
rotfrukter
machésallad
keso
fet yoghurt
turkisk youhurt
massa ägg
bacon
köttfärs
räkor
korv
frukt


vi börjar så. LCHF, 19 veckor. Har jag räknat
rätt då tro? Start onsdag 14/1, slut 27/5. Sen
får man se efter det. Men då är det ju sommar
så jag lättar nog lite då. Ida, dags att lära sig
äta fisk ;) Jag ska klara alla veckor. Kommer
dokumentera vad jag äter varje dag. Får bli
både vanlig blogg och matdagbok. Nu är tiden
kommen. pepp pepp! Okej, jag vet att man inte
ska äta massa frukt och så enligt LCHF men
det struntar jag i. Jag fokuserar på minus bröd,
pasta, ris, potatis, godis, chips, för mycket alkohol.
Torrt vin går bra.

puss.

Kommentarer
Postat av: Ida

ohmy. JA tack, matschema är mer än behövligt för mig! Måste läsa på lute mer om detta känner jag, jehu :)

2009-01-14 @ 23:20:28
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0