Glömde.

dagens mat:
Frukost: naturell yogurt med banan och linfrö
Mellanmål: Äpple, kaffe
Lunch: Kyckling, sås, kokta grönsaker, avokado, stekt ägg
Mellanmål: Apelsin, kaffe
Middag: Fisk med min fisksås och avokado, morot, tomat

Allt tas in i små portioner. Dagens bästa: jag kom i mina
skinny-jeans. Ni som sett satc vet vad jag snackar om. De
säger i filmen att alla har ett par jeans som inte passar men
som man önskar att man kunde ha igen, dom jeansen man
hade när man vägde lite mindre. Hittade till exempel ett par
vita jeans från skolavslutningen i 9:an, storlek 25!!? Dom har
jag INTE som mål att komma i igen dock, herregud.

Jag älskar edet-reklamen. Toapappret. Tänkte kolla upp låten
i reklamfilmen och titta vad jag hittade, URK!: (filmklipp nr 2)

Kommentarer
Postat av: L.M

Låten är från den oändliga historien,the never ending story. men det kanske du visste redan:)

2009-01-20 @ 14:18:24
Postat av: Sara

yes :)

2009-01-20 @ 16:18:13
URL: http://sarashistoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0