happy.com

Jag ligger i min säng och dricker kaffe. Och jag är lycklig, sådär äckligt
lycklig. Det var nog ett bra tag sen ni hörde det från mig, men det är sant.
Tror att det kan vara en blandning mellan mina fina vänner, familj, kort,
kaffe och mitt varma täcke mot mina kalla fötter. Men mest av allt för att
jag har gjort ett val, ett bra val.

Carolina är söt. Jag får låna hennes bräda i helgen. Jag ska bara hitta
hem till henne. Ni vet Gestad, jag skrev ju om det en annan gång. Jag
hittade ju, plus gps, det kommer gå fint. Men jag ringer dig i kväll "Carrie".
Jag kommer ju fortfarande kalla dig det. haha. Hoppas detta är ok då? ;)

Jag och pappa satt och pratade förut och han kläcker:
Sara, skulle du vilja följa med oss till Gran Canaria på påsk?
ööööh, jaa? Fan underbart jävla skönt.

Nu ska jag fortsätta plugga. Jag har lite bilder att bjuda på också.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0