Help me find my way,

Klockan är redan 22:20. Dagarna springer iväg och snart är det skola. Jag
ser fram emot det om jag får ordning på den här skiten. Annars kan det få
vara lov resten av livet typ.

Jag känner att jag har gjort misstag som jag får stå för nu, men jag ska försöka
att styra upp detta. Styra upp livet, nytt år som alla oftast skyller på, eller drar
nytta av. Jag borde ha tagit mitt förnuft tillfånga redan 2008, men jag får väl köra
på samma visa jag med. Jag ska äta nyttigt, ännu en släng med LCHF. Träna,
jag betalar faktiskt för ett tränings-kort varje månad, autogiro, pengarna dras,
även fast jag tränar 1 eller 100 ggr. Jag ska sola lite, trots allt gratis när jag har
träningskortet. Tänkte bara bli frisk snart, men det går ju som det går med den saken.
Jag ska även ta och ge fan i att tänka på vissa personer, inget mer vel!

Målat naglarna rosa idag. Har kört svart och mörklila som alla verkar göra
thoose days, men idag fick det bli lite ljus. Blir nog te nu, och jag vill flytta
nu, lägeneheten står ju där, den är min, jag vill bo där nu. Men massa saker
knuffar undan, och just nu är det sjukdom+en annan töntig sak som jag
måste komma över. Kan inte låta det styra, jag bor ju där jag bor om man
säger så. Fatta vad när jag kommer ha till skolan. Vi kan luncha hemma hos
mig brudar ;)

För övrigt vill jag inte kolla mitt konto från förra lördagen, farligt. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0