Jönsonligan.

I kväll blir det filmkväll med Sandra och Rebecca. Underbart att kunna umgås med folk igen. Jag och mamma tog en kall med väldigt härlig promenad förut, skönt att komma ut.Jag  har nästan i varit utanför dörren på en vecka nu. Ska möta upp Sandra på stan klockan halv åtta, hyra film och så. Jag är sugen på klementin, men vi har inga kvar här hemma. Vem har ätit alla tro? ;) Kan vara jag själv.

Kollar på Jönsonligan nu, men det är brist på annat om man säger så. Miami ink är slut, och jag vill inte se Girl meets cowboy eller family guy. Jönsonligan duger i krig. I morgon vill och ska jag träffa Malin. Vi hade tänkt gå på bandy först men 150 kronor för att stå och frysa är det inte värt. Annandagsbandyn var i och för sig väldigt rolig, stämningen alltså. Vi stod med några som skrev mest, drack en flaska whiskey, drack kaffe, och en hade en gul helly hansen på sig. Jag stod där med min blåa, så vi kände ju nästan varandra ;) haha. Dom passade i alla fall våra platser. Kallt som kalla vinterkriget, men det glömde man när fötterna domnade av.

Nej, nu ska jag fixa ordning mig en aning. Tror inte att ja går tillbaka till tv:n och Jönsonligan.

Kommentarer
Postat av: Jenka

Aw, va fin du är :P gillar ditt hååår ^^,

2009-01-03 @ 22:45:12
URL: http://liljen.blogg.se/
Postat av: Carrie

haha, det håller jag tummarna för att det blir av asså. Älskar Hemsedal!!!

2009-01-03 @ 23:36:01
URL: http://carries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0