killwithme

Varför ska allt hända mig? Jag ska stämma hp/compaq på flera biljoner kronor
efter detta. Jag får ryck, allt strular, och jag funderar på hur jag ska gå till väga
för att avsluta mitt liv. När jag tänker efter så kanske jag övedriver en aning men
jag börjar fundera alltså. Så när någon frågar nästa gång: Har du någon gång
funderat på att ta ditt egna liv?, så ska jag svara: Ja en gång, den 7/1-09, då
trodde jag att jag aldrig mer skulle få upp på morgonen, aldrig mer dricka kaffe,
aldrig mer träffa någon i hela mitt liv, och aldrig aldrig mer öppna programet
dreamweaver! Tack. Nu kanske det inte är så illa som det låter. Men jag lär ju
få sitta uppe tills.. jag ska till skolan i morgon och då är det ingen idé att gå och
lägga sig kan ni ju räkna ut. mahaha! Gud är ond.


Jag målade mina naglar illrosa förut, det hjälpte inte. Nu ska jag göra kaffe,
tror inte att det kommer hjälpa heller. Men musik kanske? Vi testar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0