kvällen.

Hemma igen. Efter att lillebror blev firad med kaffe och tårta (för mig blev det dock ingen tårta, gött sugen) åkte jag hem till Josef för att spela lite spel och umgås. Jag vill ha spotify! Efter att vi spelat alfapet och labyrinten så fick vi ett ryck och åkte upp med bilen till Hunneberg för älgsafari. HÖHÖ! Såg vi någon älg? Svar nej, men det var massa snö däruppe och isbana hela vägen. Sen träffar vi på en bil som står helt nedsläckt längs vägen och när vi kör förbi så börjar den lysa och blinka. Skumt. Vi stannade och backade men då backade biljävlen också. Sen försvann dem, tur det. Incidenten finns på film. Facebook kanske.

Nu ska jag i alla fall sova, på tok för sent. Ska ha redovisning i skolan i morgon klockan 9:15, bara att palla sig dit med andra ord. Har haft lite småont i min arm hela dagen, hoppas att det blir bättre i morgon dock. Sov så sött. PUSS!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0