Let's dance!

Jag och pappa kollar let´s dance. Vi skrattade åt Elisabeth Höglund.
Pappa sa att hon såg ut som en kassler, haha. Vi gjorde världens
godaste mat också. Lövbiff med ungsbakad palsternacka, morot,
paprika, svamp och vitlök. Mums! Jag har varit väldigt nyttig idag. Men
jag måste erkänna att jag tog ett glas vin till maten :)

I morgon ska jag ut på morgonpromenad innan min frukost bestående
av smoothie, i morgon blir det turkisk yoghurt, linfrö och jordgubb. På
kvällen ska jag, Ida, Emilie och Marie mysa hemma hos Ida med spel,
skratt, vin, mat och babbel. Kommer bli bäst :) 

Puss! 

Kommentarer
Postat av: Ida

fyfan vilken mat, guuud va de lät gott!

och med pappa också, fubbo ;)

2009-01-16 @ 22:29:28
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0