Lilo.

Mina brudar är snyggast, roligast och bäst. Vi kan inte ens se en skräckfilm
utan att garva. Rätt bra faktiskt. Vad hette den? hmm. All the boys loves Mandy
Lane? Tror det var så den hette. Bra till och från, man skvatt till då och då. Jag
kommer dock kunna sova gott i natt ändå, och då kunde den varit bättre ;) I
morgon blir det antingen bandy, siba, fika eller något annat. Beror lite på hur
mycket jag har råd att spendera. Jag är fattig igen. Det kan bero på alla kvällar
i THN city mellan jul och nyår, men när man ser tillbaka så vart det ju helt klart
värt dom pengarna. Vi funderar på lippan på Torsdag, jag veeet, jag har förbannat
stället många många gånger nu. Men om man går med Sandra och Rebecca
kan det faktiskt inte bli annat än kul. Vin, rocka dansgolv = toppenkväll.

Satt och pratade med mamma efter brudsen hade åkt hem. Tänk att när man
är 40 år så möter man fortfarande människor som beter sig som 18 åriga
tjejer med noll innanför pannbenet. Ärligt talat. Men mamma, det fixar sig!

I morgon ska jag gå upp i tid, göra mig redo för skoltider som brukar vara 09:15,
så jag satsar på det i morgon. Ska ta mig en promenad till stan och sola lite hade
jag tänkt. Tog en titt på mina ben nu och jag trog chockartat ner leggingsen igen.
När tillät jag mig själv att se ut som en stelfrusen korv då? I morgon blir det peeling,
solning, packa in packa in med kräm och sen försöka sola då och då, i alla fall lite
mer än på sommaren.

Nej god natt.

Kommentarer
Postat av: Carrie

hmmm... vet inte alls hur jag jobbar! Men kan ju ta önskemål om ledighet i februari. Fast isf skulle vi kunna åka mellan tors-sön eller nåt? en vecka går inte...

2009-01-04 @ 15:18:04
URL: http://carries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0