/lördag

Nu är jag helt vaken. Efter några kaffekoppar och lite semestersvenskar på tv.
Har ingen riktigt motivation till att blogga. Är lite off så. Men i kväll ska vi i alla fall
bowla. Willys unga medarbetare+jag. haha. Jag har ju faktiskt jobbat där en gång
i tiden. Det enda problemet är att jag får bowla med min vänsterhand. Jag som
är grym med högern ;) Nej men jag tror ärligt talat inte att det blir väldigt seriöst spel,
utan mer /alkohol än /bowling. Jag och anna är insnöade på wow-Jockes /kiss /dance,
så det blir det i de flesta meningarna. Anyway, fick hem min almanacka igår, hur fin!?
Mycket roligare att ha en personlig almanacka än en ful som alla andra har. Ha en fin
lördag nu. /kiss


Stay away from him!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0