lördag.

Det är nog ingen höjdare att sova till klockan ett varje dag, förutom igår
då när min hjärna bestämde sig för att vara pigg klockan sju. Well, ska
snart äta lite lasange, det blir som frukost idag. Fint väder, jag kanske
ska trotsa min sjukdom och försöka få lite frisk luft idag, febern har gått
ner också, that's a good thing. Mitt största problem nu är dock inte att jag
är sjuker, utan en annan sak. Men jag ska kämpa. Vet ni vad jag längtar
till? Att få träffa snyggingarna från Tranås och Lerum igen. Ska bli toppen-
bra. Det är trots allt dessa två brudar som livar upp stämningen i skolan.
På onsdag börjar skolan igen, och på onsdag börjar mitt nyttiga liv.
Ha en bra dag alla. Kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0