Neon lights.

Hemma. Har hunnit med jobb, näl, kaffe och långpromenad med Ida och Hugo idag. Nu ska jag ner och laga lite fisk med min fisksås och lite ungsbakade grönsaker. Vill ni veta en sak? Jag och på min mina "skinny-jeans" idag. Dom som jag inte har kunnat knäppa förut. Hurra prisa herren från ovan. Jag har även fått ett svart plastgips med en blå linda runt armen. Så snyggt ;) Handleden låg i alla fall där den skulle, men ni skulle sett min arm när han tog av det gamla gipset. Hur tanig då!? Undrar hur fult liten den kommer vara när jag tar bort det nya gipset om några veckor. Då blir det mer än skinny-jeans. Nej, nu är jag hungrig. I morgon: skolan mellan 10:15-15:00, därefter blir det hem och läsa bok + promenad. Jag längtar verkligen tills jag kan gå ut och löpträna. Snart snart.

Bjussar på en låt medan jag lagar fisk. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0