or are we dansers?

Jag gjorde mitt sista försök.. nu tänker jag inte göra fler.
dudududududududududududududududududududududu
Yes, så kan det gå kära vänner, men vet ni en sak? Detta
var sista försöket. Bra va? Så nu slipper ni fler bullshit-
inlägg om en viss person. Snacka om att ta tag i sitt liv
eller vad säger ni? ;) hoho. Jag har fått tillåtelse av mig
själv att tänka på personen i fråga en gång per dag, endast!
Det är ju som en som ska sluta röka, man kan inte bara
slänga alla cigg direkt. Nej, så en gång om dagen kan vara
bra för magen. I morgon är det flipp på lippan med Sandra,
glöm alla sorger och besvär brukar det ju heta. Och är det
någon som vet när trettondagscupen äger rum? Var den
idag? Min lillebror kom hem från sälen med magsjuka idag,
funderar på att isolera mig. Eller så isolerar jag honom för
jag har fan varit det sen i måndags. Rättvisa!

Åh helvete vad vi drack ;) hahahhaha
Jag är snygg i håret för övrigt (men en liten
tomte viskar: noooot)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0