oregelbundna söndagen

Spotify regerar fett. Herregud, livet före och efter spotify. Har ju suttit hemma hos Josef och nördat men nu har jag det på min egen dator tack vare Jonas. Tack tack tack! Nu ska jag sova, verkligen. Ska jobba från halv 8 till 1 i morgon, sen börjar väl skolan kvart över 1. Eller hur Ida? Har inte full koll liksom. Har i alla fall gjort klart lunchen tills i morgon: Räk/svampomelett med keso och grönsaker. Mums, nu längtar jag till klockan 12:00 i morgon, då jag får mumsa. Jag vill ha donken, Josef skulle dit nu, avis till tusen, men jag ska vara dukig. Ganska fullt upp i veckan annars, lite småjobbgit men jag ska allt klara, plus att jag äntligen ska klippa mig på tisdag. Slingade ju håret i fredags igen, så nu måste topparna verkligen av.

Dagens mat:
Frukost: Ett äpple (dåligt)
Lunch: Kotletter med morot, tomat, paprika och sås
Middag: Lite yoghurt
Kvällsmat: Klementin.

Har inte alls varit hungrig idag, så det blev inget stort intag av mat, och det jag fick i mig blev på oregelbundna tider. Får skylla på att det varr fest igår. Grymt kul hade vi. Bilder finns på Facebook by the way. Grymt snygga ;) 

Nej, sovtime. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0