azz!

Jag vet vad ni tycker när ni klickar in er på den här bloggen. Så dålig uppdatering. Så nu ska jag
köra en resumé för er. Vad som har hänt i helgen och så.

I fredags hämtade jag Natalie, och vi åkte till Strandgatan där vi mötte upp Oscar och Tobias. Drack
vin (och Oscar bjöd på shots;) ) och bara pratade om allt möjligt. Vid tolv när det stängde drog jag 
mig hemåt. Gick senare till Carros jobb och satt och pratade där med Carro, Cathrine och Daniel. 

I lördags styrde jag och Natalie mot Grebbestad runt halv fem på eftermiddagen, utan att veta vad
som skulle hända egentligen. Det slutade med att det blev bästa kvällen på riktigt länge, kan en 
av de bästa någonsin. Rullade in på en långtidsparkering där solen sken och det var massa folk
överallt. Öppnade vinet, öppnade cider, bra musik, bra sällskap. Vid halv elva begav vi oss in till
bryggan. Var väl tillbaka vid bilen runt halv två någongång. 
 
Söndag morgon, halv sju vaknar jag av att Natalie knackar på bilrutan. Då var det på med musiken
igen och Natalie hade redan druckit öl. Gick till ICA och köpte frukost och satte oss i solen ute
på bryggan. Bästa kommentarerna:

Jag säger till Natalie: Snygg du är i håret (ironi)
Mathias säger till Natalie: Ja, är det någon som har släppt en bomb i huvudet på dig?

Natalie sitter full på bryggan på morgonen och pratar med en fisk som cirkulerar under henne
i vattnet.
Natalie: Din fyllejävel, här får du lite öl.
Hon kastar öl till fisken som inte rör en fena ochg fortsätter att simma lugnt vid bryggan.
Jag: Fisken ser ut som dig i lördags Natalie. Ensam på dansgolvet runt runt.










Riktigt bra helg, och jag ville inte att den skulle ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0