Först nu...

...gråter jag. Sitter och tittar på minnescermonin för MJ på 4:an. Tårarna kommer och först nu
fattar man vilken ikon han var. Har lyssnat på hans låtar sen jag kom hem från Göteborg, och
tänk vilka minnen man har från låtarna, och vilka fina låtar man upptäcker när man sitter och
klickar runt på spotify. Om ni inte redan tittar på 4:an, gör det nu. En stor stund.

Dagen i Göteborg var toppen, riktigt fina grejer fick jag med mig hem. Lite tröjor, ett par skor, ett
par jeans, två shorts, bodybutter, och lite till. Natalie är bästa shoppingsällskapet. God thaimat
åt vi också, och vi blev så så mätta. Vi var på spinning på plus förut och innan sprang vi på löp-
bandet. Fick håll, tre timmar efter maten. yeye, det var det värt.

Nu ska jag sortera min tvätt inför morgondagens tvättid, hänga upp det nyinköpta och njuta av
en kväll framför tv:n. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Sara

Såg ingen Sara i Götet!

Hoppas att ni hade det trevligt!:)

2009-07-08 @ 11:38:40
URL: http://lilsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0