kvällstankar.

... och så var jag där igen. Vet inte om det är värt det.

I morgon ska jag Natalie till Göteborg för lite shopping. Kommer bli riktigt nice.
Så 9:15 kommer hon och hämtar mig. Vi tar med min skiva, SKIVAN! Skivornas
skivor. Man kan säga att man inte kan låta bli att flippa i bilen, eller vart man nu
spelar den. Jag vill hitta lite fina sommarkläder, eftersom vi ska till napa snart.
Om exakt fem veckor är ju ute och röjer, kommer bli perfekt. Vi ska även göra
besök på The body shop för att köpa bästa fuktkrämen. Luktar gott med. Sen
blir det Monki och lite annat fint. Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad det än är så brukar det oftast inte vara värt det. Men jag vet hur det är, man kan inte släppa det oavsett.

Ha en bra dag i Göteborg :-)

2009-07-07 @ 09:18:54
Postat av: Anonym

Oj, såg när du skrev ditt senaste inlägg att du skrev att någon hade skrivit att det inte var värt det. Det var från mig! Glömde skriva det. Så du vet bara, är ju så tråkigt när det är anonymt! :-)

2009-07-09 @ 05:47:15
Postat av: Amanda

Haha, jag glömde skriva namn på den sista kommentaren också va?

2009-07-09 @ 06:24:47
URL: http://fjellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0