för och emot.

Nackdelarna med att gå ner i vikt är:
-Kläderna sitter som fan. Skitfult
-Jag är fattig, så jag köpter inte en helt ny garderob bara sådär
-Jag får gå omkring med för stora kläder

från 64 kg till 56 kg syns på kläderna vill jag lova.

Men trots detta så föredrar jag fördelarna och dom väger upp det ovan.
Nu ska jag cykla hem till mamma och pappa. Hämta löparskorna

och hahahaha! dom bilderna jag har publicerat här på sista tiden:
jag har haft samma fucking tröja på alla. För att lugna er lite så tvättade
jag faktiskt tröjan efter torsdagen. Nu ska den tvättas i morgon igen,
om någon undrar alltså ;) Nu får ni två nya bilder, utan den tröjan ;P



Puss.

Kommentarer
Postat av: sofie

den tröjan var skitsnygg :)

2009-06-02 @ 14:08:41
URL: http://sofielou.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad fin du var i den frisyren! Skitsnyggt!

2009-06-02 @ 19:00:09
URL: http://fjellis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur har du gått ner så mkt i vikt?

2009-06-02 @ 19:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0