Förslag till helgen?

Efter att ha skällt lite på mig själv, ätit lunch och druckit en red bull, så känns allt klockrent igen. Har hängt upp dom nya gardinerna som jag och mamma köpte igår, lagt den nya kudden tillrätta i soffan, dansat runt i en sportshopen-tröja och diskat.

Jag jobbar idag, onsdag och torsdag, sen är jag ledig från fredag, tills NÄSTA onsdag. Hur härligt!? Jag åker nog med mamma och pappa till kusten på fredag, och sen stannar jag nog när dom åker hem. Så nu vill jag att alla som är pepp och lediga från jobbet kommer ut till mig i lysekil under helgen och stannar med mig i båten nästa vecka. Någon? :) Eller något annat förslag.

Nu ska jag ta mig bort till Oden innan jag börjar jobba, ska införskaffa nödvändiga saker som är så tråkigt att lägga pengar på. Bloggar efter jobbet, och bjuder på lite bilder.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Carrie

JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!! Jag är ledig fre-sön, Lysekil låter ju som en kanoonidé! :D

2009-06-23 @ 22:57:36
URL: http://carries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0