hard work work.

Idag har jag jobbat från 7-16:30. Dagen gick fantastiskt fort och från 12:30-16:30 var jag och fanny på lyftkurs. Hur man använder lyftar och selar. Fick testa alla möjliga modeller. Kanske ska berätta lite om hur det går på nya jobbet? Jag trivs verkligen hur bra som helst. Alla gamla männsikor är så söta och jag känner att jag gör något viktigt. Sitta och prata med dem, hjälpa dem med det jag kan hjälpa till mig. Tummen upp för Tallbacken.

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa, men ska alldeles strax åka hem till mig. Ska förbi matmor och handla lite före, behöver verkligen fylla på hemma i kylskåpet. Ska köpa massa gott, och sen ställa mig och göra matlåda tills i morgon :)

Kommer lite bilder senare.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0