kolla...


... nu gäller det att spara ut håret efter blekningen. Har bara plattat håret två gånger
sen jag klippte av, och det har redan blivit mycket längre. Känner i alla fall att jag
gjorde rätt val som blev ljus igen, även fast jag måste bleka lite mer slingor när
håret har fått lite bättre kvalitet. Men långt hår trivs jag bäst i. Tänk hur annorlunda
man kan se ut, beroende på vilken hårfärg man har.

Nu vill jag att ALLA ni säger en gång för alla, vad är snyggast, ljust/mörkt?!
Publicerar inte kommentarerna, så nu kan ni vara anonyma, säga vad ni
heter, använda ett annat namn, kommentarerna syns inte.

Lite bilder, på mig med lite längre hår:








Kommentarer
Postat av: Amanda

Du passar i båda, men jag tycker ändå ljust!! Särskilt nu på sommaren!

2009-06-27 @ 13:51:15
URL: http://fjellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0