Livet är underbart.

Har varit ute en sväng och solat nu, ska snart äta. Mamma fixar färskpotatis, sill, köttbullar
och gräddfil med gräslök. Hjärta på det. Efter maten ska jag åka ut till överby och titta efter
något att ha på mig i kväll. Förfesten blir nog grill vid kanalen eller strandgatan skulle jag
tippa på. Ska prata lite med Natalie på Din sko när jag åker ut :)

Jobbet gick jättebra idag också. Vi satt ute och hade frågesport och sen drack vi kaffe och
saft. Härliga jobb, trivs så bra. Nu är jag ledig i två veckor, vilket ska bli underbart det med.
I morgon åker jag och moster ut och badar :)

Ska hjälpa mamma med dukningen nu, ses på dansgolvet i kväll;)

Luuuve!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Davidsson

Ja, att vi sågs på dansgolvet ;)

2009-06-26 @ 18:49:28
URL: http://alexandradavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0