måndag.

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft en fartfylld helg. I fredags skulle det bliit utgång, men mådde inte alls så bra som  jag hade velat. Jag mötte upp Carro, Sandra och några andra på Strandgatan. Satt där en stund och tjötade, men efter gick vi hem till Hassel och satt där och pratade om allt och alla. Gick hem och la mig runt 2, trött!

Lördagen var helt galen. Vi var i Vänersborg och det blev party minsann. Tror att jag skippar resten av detaljerna. Igår hade jag nog min första söndagsångest på väldigt länge. Idag börjar nämligen jag jobba, och ska göra det i två månader. Samtidigt känns det bra att komma igång och få lite rutin på det hela. Nu står maten och puttrar på spisen. Tänkte få i mig mat plus kaffe innan jag cyklar bort för att göra min första dag på Tallbacken. Lite spännande ska det faktiskt bli.



Så snygg bild jag hittade ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0