måste bli bättre på bilder...

Nu börjar det bli kvällen, och jag ska sova hos mamma och pappa i kväll. Love it. Ibland blir det lite ensamt att sova i lägenheten, och jag har ändå tillbringat större delen av dagen här. Har tvättat, promenerat 8 kilometers-rundan med mamma och moster Anette, och lagat tacogratäng. Min moster tatuerade sig igår by the way. Haha, ja hon är 43 år, men vem bryr sig. Hon är cool, och tatueringen blev så fin :) Hon visste dock inte hur hon skulle berätta det för mormor. HAHA.

I morgon är jag ledig. Blir lite mer tvättning och promenaden igen. På eftermidddagen klockan 5 ska vi fika, tjejerna. Mysigt ju. Det ska ju bli fint väder i morgon med, så jag hoppas på lite solning på dagen, mellan tvättarna.

Nu ska jag kika lite bloggar, så god natt :)

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja visst är det coolt =) Men du Sara: 42 om jag får be ;)Kram Moster Anette

2009-06-17 @ 13:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0