Ny vecka.

Kan inte hjälpa det, men jag är såå sjukt nöjd med håret. Damn! Hade verkligen inga förhoppningar på att det skulle kunna gå att komma i närheten av detta resultat, med tanke på hur det såg ut igår och hur jag mådda i fredags kväll och i lördags morse. Men nu kan jag visa mig bland folk igen. Lovely. Har varit ute och gått med Carro nu på kvällskvisten. Riktigt varmt, riktigt skönt. I morgon blir det en powerwalk hem till mina föräldrar för att hämta mina löparskor. Har verkligen saknat löpningen nu, när jag först hade ont i halsen, och sen när håret blev som det blev. Fit for fight igen med andra ord. I morgon bjuder jag på bilder på håret.

Nu ska jag sova.


Om du bara kunde inse att det ska vara du och jag, jag och du? Vi vet det innerst inne, när vi ses. Som när vi träffades i början, pirret i magen är tillbaka på nytt. Bara det att det känns som om allt ska vara så komplicerat och svårt. Vi får inte förlora denna gången baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0