the city.

Regnet öser verkligen ner utanför mitt fönster. Var ju hur fint väder som helst för bara några timmar sen, när ska sommaren komma på riktigt? Har ätit lite mat och ska börja plocka lite här hemma. Får gå och lägga mig tidigt idag, jag börjar jobba 7 i morgon bitti.

The city går på MTV, hur bra som helst. Hatar dock MTV:s alla reklamer om mobilnerladdningar och hittan och dittan. Vilka idioter sms:ar och beställer sånt? Inte jag i alla fall.

Ska nog åka hem till mamma och pappa en stund snart, umgås lite med dom. Bjuder på lite bilder från i fredags:







Kommentarer
Postat av: Anonym

vi får bannemej ordna mer sånna rock n' roll-kvällar! Helgen efter midsommar säger jag ;)

2009-06-14 @ 23:11:28
URL: http://carries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0