upd.

För Carros skull.. och er andra så ska jag ta och blogga lite till här ;)

Hoppas att alla hade en grym midsommar, och min var helt okej den med. Fick tårta och grejer på jobbet och alla var på glatt humör. Slutade klockan nio, och då bar det iväg till mamma och pappa. Dom var ute på kusten, så jag lagade lite mat och kollade på Britains next top model. Såg hur regnmolnen kom närmare och närmare, och sen började det spöregna, trots att det var klarblå himmel när jag cyklade från jobbet.

Är hemma hos mamma och pappa nu med, ska äta här. I morgon är det jobb igen, delad tur. 7-12, hem 4 timmar, och sen tillbaka för ett pass 16-21. Men med storhelgs-ob så är jag så glad över att jobba. Kommer behöva till Napa sen i augusti.

Annars händer det väl inte så mycket. Har inga nya bilder heller eftersom jag lever i mina arbetskläder, knuten på huvudet och osminkad. Ni får hålla ut tills jag känner mig kamera-sugen igen ;)

kisses.

Kommentarer
Postat av: Carro

Den tackar vi gör! Du hinner allt me lite fler inlägg sen, det är segt här borta!

2009-06-20 @ 16:53:27
URL: http://carroojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0