vikt.

Fick frågan om hur jag går ner i vikt.

Om man ät ute och går minst en timme varje dag, slutar upp med att äta godis,
chips, vitt bröd med mera så går man ner. Behöver inte vara så komplicerat. Man
behöver inte gå på någon superdiet. Lev som vanligt, men sluta upp med små-
ätning och snabba kolhydrater. Sen jag flyttade hemifrån priorierar jag inte godis
och bröd när jag är och handlar. Det har man inte råd med. Man kan unna sig,
men man unnar sig inte varje dag. Börja med att unna sig på lördagar, sen äter
man mindre och mindre.

Men glöm inte att leva för det. :)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Låter som ett bra sätt att gå ner i vikt, hälsosamt! :)

2009-06-02 @ 21:15:41
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0