Base, baaase!

Jag börjar bli förkyld, och det vill jag inte. Har spenderat kvällen med att beundra mina nya pjucks, ätit mat, kollat Let´s dance och blivit överlycklig för att Magnus vann, hostat lite, laddat lite music till lite nya bilskivor. Ja på den vägen är det. I morgon ska jag, Amanda och Sandra bege oss till Uddevalla för att checka in UF-mässan. Det är väl mest Sandra och Amanda som är intresserade eftersom dom var med förra året, men jag förväntar mig fika i samband med detta. Det är därför jag hänkar på va ;)

Nu blir det snart sängen, otroligt trött. Pratade med min Emma på skype en bra stund förut. Fast skype ville inte riktigt samarbeta i kväll, jag fastnade i en snygg pose med huvudet i en sne position, lutad bakåt åt sidan, och emma med fingret i ögat. MAHA! Well, Ace of base äger!


GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0