Efter Per Åslund...

...kommer ju ändå Rickard Wallin. De som känner mig vet att dessa två killar
är mina absoluta favoriter. Att åka upp till Karlstad om Per och Rickard inte
hade spelat är ju som att kolla på OC utan att Mischa Barton är med. Hade
knappt funkat alltså. Rickard har även spelat i NHL under en kortare tid.

Sorry för hockeysnacket men när det är hockeysäsong, och inte minst slutspel
så är jag, många av mina vänner och hela min familj uppe i varv.

Nu är Linköping utslaget, vem kunde tro det? Men Skellefteå är perfekt att möta
i en semifinal. Bättre än Linköping. Kolla in utlåtandet av FBK:s lagkapten 
Rickard Wallin här: love

Kommentarer
Postat av: Anonym

ge mig han då! hahah

2009-03-18 @ 21:10:17
URL: http://madickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0