Förlåt...

...för dålig uppdatering men har jag något internet kanske? Svar: nej! Tack vare att telia har den sämsta
servicen och systemet som finns på denna runda boll. Om man beställer ett mobilt bredband över telefon,
och det cp:ar sig, så kan man tydligen inte gå till butiken på överby. nej för då har man beställt det över
telefonen och då ska man skicka ett mail? Öh? Fattar ni grejen. Om ens internet inte fungerar så ska man
skicka ett mail?? Nu har jag ju internet här hemma hos mamma och pappa, men själva systemet är ju knäppt.
Bara för att teliabutiken har något litet smusslande vinstsystem på hur mycket man säljer i själva butiken?
Eller vad är grejen.

Okej förlåt igen, nu när jag väl bloggar behöver jag inte ta i för mycket. Startade upp en ny kurs idag i skolan, den
verkar rolig. Nu ska jag tillbringa eftermiddagen med att skriva om interaktion inom media, och läsa om massa
gubbars idéer från 1800-talet och framåt. Very funny. Tog i alla fall en promenad från skolan till mitt gamla hood
sandhem. Skönt, men det blåste iskallt.

När jag kommer hem, säg runt 4-snåret, blir det löprunda: strandgatan-järnvägsbron-vägendärgransäterlågförut- och hem. Behöver verkligen komma i bättre form. Efter löpningen blir det lax med citronsås och machésallad. Så fort jag får internet kommer det spruta in inlägg här på bloggen. Kan vara i slutet av veckan om fitt-telia skyndar sig en smula?


Kommentarer
Postat av: marika

guuud, jag hade också storaproblem med telias tjänster när jag skulle flytta in i min lägenhet, borde göra en lista och skicka! haha

2009-03-28 @ 10:18:54
URL: http://madickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0