gem.

Mätt i magen. Och jag vill dö i sängen.
Jag får TV-sällskap i kväll. TRODDE JAG!  Nu ska uslingen hem och kolla fotboll hos en kompis.
Jaja, han skulle komma förbi efter och kolla tv ändå. Du, jag sover lätt då! Jag är glad i alla fall.

Jag behöver åka hem till mamma och pappa sen för lite smådiskussion om att jag ska låna
racer-saaben till Karlstad i morgon. Perran kommer aldrig få uppleva den fina staden. Det är
 nog tur för honom för han skulle aldrig klara sig dit. Perran är min egen bil för er som inte har
fattat det än. Det är kul. Vi säger aldrig "opeln" eller "min bil" eller "din bil" till den. Alla tilltalar
den med Perran. (Regnumret är PER nämligen) Nu vet ni det också!

Jag vet att jag har megatråkiig blogg. Men jag har inga bilder, och har ingen lust att ta nya på mitt
sletna face heller. Ni får helt enkelt klara er utan bedårande bilder. EH ja?

Slasch kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0