grusmaskinen.

Har varit vaken en timme nu. Är trött precis när jag vaknar men piggnar till riktigt bra efter en stund.
Nu sitter jag och äter ägg och dricker kaffe. Ska publicera mitt blogginlägg som jag skrev  till skolan
igår men uppladdningen funkar inte. Testar här först för att se om det är pubishme som det är fel på.
Kommer nog bli en lång dag i skolan. Jag måste pillra mig iväg vid 14:30 dock. Har lite saker att kolla
upp. Efter det, back too school.

Om jag har tid i kväll så måste jag röja här. Damma, dammsuga och torka golven. Och andra sidan
så känns det en aning onödigt när flygeln ska ut på fredag eller lördag. Då kommer det vara lika lortigt
igen när det ska in 100 pers och lyfta ut åbäket. Vi får se hur jag gör.

Har inte mycket mer att tillägga, förutom att jag tror att min UVI är på ingång igen. Har redan druckit en
liter citronvatten den här morgonen för att förebygga att det bryter ut på riktigt.

Utanför min lägenhet åker maskinen som sopar bort allt grus från gatan, det är något slags vårtecken
tycker jag. Då är det fler som jag som tror att snön kommer att lysa med sin frånvaro fram till November.

/kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0