Guess.

Jag hade velat laga en stor jävla buffé nu och bara käkat, så hungrig är jag. Har typ ingen mat i kylskåpet
eller i skåpen som man kan laga snabbt. Nudlar kanske? Falukorv eller lax? HAHA. Handla i morgon med
andra ord. Får bli efter skolan.

Vi hade det sjukt roligt i studion idag. Sofia, Ida, Ellham och Jag spelade in våran saga idag. Gud vad vi
skrattade alltså. Kom hem för en timme sen, hård dag. Ska ta något att äta nu (det som finns) och sedan
krypa ner i sängen och tagga för en tuff dag i morgon också. Onsdag ska vi arbeta med IKT, torsdag seminarie
i IKT, fredag är det redovisning av sagan. Känns ändå som att veckan kommer gå fort. Vill hinna träna lite
också. Måste trycka in det i planeringen.


Min fina fina guess-klocka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0