Jävla telia!

Jag blir tokig! Nu ringde pappa och sa att mitt mobila bredband hade kommit, det som jag hoppas ska funka. Men tror ni inte att idioterna har glömt att skicka med SIM-kortet?! Jag blir helt galen på detta nu. Har inte haft internet i lägenheten på två veckor snart. INTE KUL! Men på torsdag lovade dom tydligen att SIM-kortet skulle ha kommit. Vad bra, annars kommer någon i telias crew att dö inom en snar framtid. Hur kul är det då?

Förutom att jag har lust att hota och döda folk idag så kom jag försent till skolan. Gick upp i godan ro halv åtta för att kunna äta frukost och kolla lite TV. Vid halv nio sms:ar ida och säger vilken sal vi är i. Bra tänker jag. Då får jag ett till sms från Ida som skriveR: Jo men skynda dig. Vi har ju börjat. What?! Kom snabbt på att det var min gamla mobils fel eftersom jag hade min nya fram tills igår kväll. Bytte för jag inte kan läsa sms på den andra, och har givetvis glömt att ställa om klockan. Så klockan var halv tio i stället för halv nio. Nu gick det rätt okej ändå, men ååh.

Var förbi red rocket en sväng förut också för att kolla på när Johan taturar sig. 5 liljor ska det bli över bröstet och upp mot axeln. Kan vara på grund av efternamnet ;) I kväll blir det plugg och "Den rätte för Rosing" Tisdagens underhållning. I alla fall det sistnämnda.

/Kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0