Massa ord om ingenting.

Jag är trött men har precis fått i mig lite kaffe. Har feber igen och det verkar som att jag aldrig
är frisk längre. Brukade inte vara någon som var sjuk ofta men nu har det gått för långt. Jag är
inte hypokondriker eller något om ni misstänker, men det är verkligen alltid något fel. Igår var
jag en illamående död sill som låg och tittade på tråkiga program på tv, och idag har jag feber
och är yr! Låt mig bli frisk.

Ska ta lite yoghurt nu. Mina små laktosfria valio-yoghurtar piggar faktiskt upp mig en aning. Dom
är goda. I kväll är det "Den rätte för Rosing." Det mest simpla program som någonsin gjort med
den kvinnan som har mest botox i läpparna av svenska folket, tillsammans med sin frisörvän
Bobby. Just nu är ju hennes favorit de 19-åriga Hugo. HAHA! Rätt komiskt och anledningen till att
jag tittar.

I morgon hoppas jag att jag mår bättre. Jag ska sitta hemma och passa när IKEA ska komma
med min soffa. Lite lycka trots allt. Sen är det ju hockey. Om jag mår skit får jag väl skänka bort
min biljett, men nej, aldrig livet. Hockey är något jag gillar mest. Hoppas på att mitt bredband blir
bättre i morgon också.

Läste lite bloggar här på morgonkvisten och det är inte många som är på bra humör, liksom jag.
Antingen är det idioter som snackar skit eller så är folk sjuka. Kan också vara klädproblem, för lite
pengar eller tidsbrist. Alltid något. Jag är likadan.

/Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0