Mitt hår.

MITT HÅR BÖRJAR SKIFTA I GRÖNT!

snälla snälla ni som läser min blogg, och det är ett gäng. Kan ni inte komma med
förslag på vad jag kan göra. Är så rädd för att färga det mer nu eftersom jag har
gjort det tre gången sen jag blev brunett. Håret mår nog inte så bra om jag gör det
en gång till. Haha. Men snälla söta. Kom med förslag och tips. Annars blir jag arg.

Och att gå till en frisör hjälper inte, för när jag färgade håret brunt för tre år sedan hos
en frisör så blev det apfult och urblekt. Men man kanske ska prova det ige.

Aja, nu har ni att höra: KOMMENTERA!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Om du inte vill slita lika mycket med att färga,

så kan du lägga i en lätt toning. Vet att Klipparna

ute på Överby hjälper en med att hitta rätt om man

frågar. Det är ju lite skonsammare att tona än att

färga ialafall. Lycka till!

2009-03-20 @ 19:17:37
URL: http://lilsis.blogg.se/
Postat av: Carrie

gå till en frisør!!!! før det antar jag att du inte gjort utan færgat sjælv? visst de kostar hos frissan, men det ær SÅ vært pengarna før att slippa sånt hær. Dom fixar håret åt dej.

2009-03-21 @ 10:59:11
URL: http://carries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0