Segt.

Okej folks, jag har tänkt att uppdatera många gånger men ingen ting går min väg just nu. Jag har bara massa bajja att skriva om, saker som inte vill stämma eller gå rätt för mig. Så jag har undvikit det helt enkelt. Ska idag färga mitt hår för fjärde gången. Nu börjar jag få färgen som jag var ute efter. En varm brun färg men lite åt det röda hållet. Jag ska försöka få upp bilder men kortläsaren är borta IGEN! Så är det när ens liv är en röra. Om man inte kan hålla koll på sig själv, hur ska man då hålla koll på en kortläsare?

Jag har inte blivit frisk än, så i helgen blir målet att komma till skolan på måndag utan några som helst åkommor eller skador. Jag brukar ju inte vara sjuk ofta, men senaste halvåret har jag persat det. Har nog fått ta emot alla sjukdagar som jag inte hade när jag var liten.

Jag klarar av att ha dessa "småsjukdomar" när der finns andra runt omkring mig som har det värre. Jag vill att du kämpar på. Jag älskar dig.

Lägenheten är snart helt i ordning igen. SKÖNT! Nu ska bara flygeln ut, sen är det klirrat ;)


Jag kommer att uppdatera bloggen som vanligt på måndag igen. Under helgen kanske det blir ett eller två inlägg på sin höjd. Tills vidare får ni ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0